חיפוש
  • פלי ישראל

איך בוחרים עגלת תינוק בדגש על שירות לקוחות

אז כבר כתבו מגילות ארוכות על "איך בוחרים עגלת תינוק" (גם אנחנו 😊). הקיפול, המשקל, מידות העגלה, נכנס לאוטו או לא ניכנס לאוטו. רובכן כבר מומחיות בתחום שכן האינטרנט והמגזינים כבר משופעים בכתבות מעין אלה והן "נלעסות" שוב ושוב. דווקא נושא אחד חשוב קצת נשכח בכתבות אלה ועל זה נדבר. אחריות ושירות לקוחות.

אז בחרתן מס' עגלות פוטנציאליות מצוינות העונות לכל הצרכים שלכן אבל חשוב לזכור שלא פחות חשוב זה האחריות והשירות שעושה לפעמים הבדל גדול, וזה נכון כמו שאתן יודעות לא רק בעגלות תינוקות.

אז ככה, גם עגלות דורשות טיפול, אחזקה ותיקונים מאחר שכמו לכל מוצר מכאני יש להן בלאי. אפילו למותג הרכב היוקרתי והאיכותי בעולם "מרצדס" יש רשת מוסכים. בסופו של דבר כמו הגוף שלנו משהו מתקלקל. המקרר, האוטו, האופניים, המדיח, הטלוויזיה...וכן גם עגלות. דווקא עגלות הן מוצר בשימוש אינטנסיבי שנתון להתעללות" יומיומית. נסיעות ארוכות, מדרכות וכבישים משובשים, מדרגות, שבילי כורכר, חול ומים, מס' רב של קיפולים ופתיחה במשך היום, משקל הילד פלוס משקל החפצים שאנו מסבלים על העגלה, אחסון העגלה באוטו בחום גבוה, חשיפה לגשם, לחות וחום..ועוד..ועוד.


אז מה חשוב לדעת ולבדוק לפני שבוחרים עגלה בכל מה שקשור לאחריות ושירות לקוחות?


אחריות יצרן. יש לבדוק האם לחברה יש "אבא", כלומר האם החברה ידועה ובעלת "שם". האם יש למותג ולחברה אתר אינטרנט? מה ארץ המקור (מדינה כמו למשל ארה"ב או מדינה שבעצם בחיים לא שמעתן עליה). האם יש אחריות מוצהרת של היצרן? כדאי לבדוק שהיא כתובה באתר האינטרנט שלו (להדפיס ולשמור) וגם כתובה בצמוד למוצר למשל על עלון או חוברת שימוש (גם אם זה בשפה זרה כמובן). חשוב לבדוק כמובן שהיצרן מצהיר כי הוא מעניק לעגלה אחריות לפחות לשנה והיא כוללת את כל חלקי העגלה.

מה כוללת אחריות היצרן? האם האחריות כוללת רק את השלדה או גם חלקים נוספים בעגלה כמו חלקי הבד והגלגלים? כדאי לבדוק שאכן כל החלקים מכוסים באחריות לתקופה מינימאלית של שנה לפחות. מעבר לכך זה פשוט מבורך.

תיקונים. ואחרי שנה... מה קורה אם משהו מתקלקל. כדאי לבדוק עם החנות והיבואן אם יש מרכז שירות. אם יש חלקי חילוף. מה עלויות התיקון.

אחריות יבואן. כאן בודקים אם יש לעגלה "אמא". כלומר האם היבואן בישראל היא חברה ידועה ובעלת שם. מי היבואן ומה כתובתו? חפשו אותם באינטרנט. האם יש משרדים, כתובת וטלפון? מניסיון.. כדאי לוודא שליבואן יש ניסיון. ניסיון של שיווק עגלות לפחות 10 שנים המעיד על יכולת של אחזקה ותיקונים ויבוא חלקי חילוף.

מה כוללת אחריות היבואן ולכמה זמן? ובכן חשוב שכתב האחריות יהיה מתועד בעברית ורשום הן באתר האינטרנט של החברה והן על גבי הוראות השימוש שמקבלים בעת הקנייה. מבחינת היבואן יש לוודא כי הוא מבטיח שירות של אחזקה בעת הצורך, תיקונים, חלפים מקוריים והכי חשוב ידע מקצועי מקורי. כמו כן אופן מתן השירות.

תקשורת. יש עם מי לדבר? לפעמים לא. יש יבואנים המצהירים כי השרות כולל מענה אנושי 24 שעות 7 ימים בשבוע. אל תתפשרו וכדאי לבדוק את זה. שמעתי על אמא שחיכתה על הקו עד שבינתיים הילד התגייס.. המלצה, לנסות להתקשר ליבואן ולשירות לקוחות לפני שקונים עגלה. בכל מקרה מקובל כיום ליצור קשר עם יבואנים במייל, בפייסבוק או בוואטסאפ.


חנויות מורשות של היבואן. על יבוא מקביל או יבוא אישי שמעתן? ניתן לעשות ייבוא מקביל כיום לכל דבר שזז. הבעיה שהיבואנים המקבילים לא מבטיחים ובטח שלא יכולים להעניק אחריות יצרן מקורית מטעם היבואן המורשה ובטח שלא לספק חלקים וחלפים מקוריים וידע מקצועי. מומלץ לרכוש עגלה רק של היבואן המורשה. זאת על מנת לקבל אחריות מקורית מלאה ושירות מלא, אמין ומקצועי. מדובר בילדים שלנו ועל בטיחות לא חוסכים. מי שחוסך וקונה בזול, ובסוף זה עולה לו ביוקר.



11 צפיות